Gestió de Xarxes Socials
La importància de les Xarxes Socials
Quan parlem d'enfortir la relació amb els clients moltes vegades posem l'accent en aspectes tècnics, en qüestions comercials o en aconseguir que el client repeteixi vendes amb nosaltres.
Però poques vegades es valora el factor humà per fidelitzar el client.
És una qüestió clau per a moltes empreses. No només cal conèixer el client, sinó que a més cal ser prou proper: estar al seu costat i empatitzar. El factor humà és la clau per a l'èxit empresarial.
Les Xarxes Socials són el millor mapa d'enllaços que podem fer servir per establir aquest enllaç amb els nostres clients.
Recorda que:
-
No ser present a les xarxes pot ser un punt en contra de la teva marca
-
Són eines gratuïtes molt potents
-
No cal estar a totes les xarxes socials, cal decidir en quines et convé estar present
Beneficis de les
Xarxes Socials
-
Captació de nous clients
-
Fidelització dels teus clients actuals
-
Creació de valor afegit
-
Diferenciació de la competència
-
Creació i desenvolupament duna estratègia de xarxes socials
-
Un bon posicionament dins del mercat
-
Integració de la teva empresa dins de la nostra gran xarxa
L'objectiu principal és generar valor mitjançant els coneixements que transmetem a través de les xarxes socials. Contactem amb persones que es troben a l'inici del procés de compra d'un producte o servei determinat.
A partir d'aquí, se'ls acompanya, mitjançant el contingut apropiat, a cadascuna de les fases del procés de compra i el seu perfil, fins a la transacció final.
I, posteriorment, se'ls fidelitza.
En definitiva, es tracta de convertir les visites dels clients en leads i que aquest lead acabi sent una venda. Entenem per llegir aquell client potencial, el primer pas de la venda, una oportunitat.
Funcionalitats
OBTENCIÓ MATERIAL
Recull i classificació de material gràfic corporatiu (fotos, logos, vídeos,…).
PLA SOCIAL MEDIA
Disseny d'una estratègia de Xarxes Socials alineada amb la missió i la visió de l'empresa.
MONITORITZACIÓ
Monitorització i control de manera periòdica dels impactes de les accions a les xarxes socials per veure els resultats i saber si s'estan complint amb els objectius de l'estratègia.
OPTIMITZACIÓ DE LA XARXA/AUDITORIA SOCIAL MEDIA
Ajudarà a optimitzar el rendiment, analitzant diferents canals socials.
GESTIÓ D'UNA XARXA SOCIAL
S'administrarà el perfil/usuari a, almenys, una xarxa social.
PUBLICACIÓ DE POSTS SETMANALS
Es publicarà un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals a les teves xarxes socials.