top of page

Gestió de Xarxes Socials

Exhibición de la segunda pantalla

La importància de les Xarxes Socials

Quan parlem d'enfortir la relació amb els clients moltes vegades posem l'accent en aspectes tècnics, en qüestions comercials o en aconseguir que el client repeteixi vendes amb nosaltres.

Però poques vegades es valora el factor humà per fidelitzar el client.

 

És una qüestió clau per a moltes empreses. No només cal conèixer el client, sinó que a més cal ser prou proper: estar al seu costat i empatitzar. El factor humà és la clau per a l'èxit empresarial.

 

Les Xarxes Socials són el millor mapa d'enllaços que podem fer servir per establir aquest enllaç amb els nostres clients.

 

Recorda que:

 

  • No ser present a les xarxes pot ser un punt en contra de la teva marca

  • Són eines gratuïtes molt potents

  • No cal estar a totes les xarxes socials, cal decidir en quines et convé estar present

Beneficis de les
Xarxes Socials

  • Captació de nous clients

  • Fidelització dels teus clients actuals

  • Creació de valor afegit

  • Diferenciació de la competència

  • Creació i desenvolupament duna estratègia de xarxes socials

  • Un bon posicionament dins del mercat

  • Integració de la teva empresa dins de la nostra gran xarxa

 

  L'objectiu principal és generar valor mitjançant els coneixements que transmetem a través de les xarxes socials. Contactem amb persones que es troben a l'inici del procés de compra d'un producte o servei determinat.

A partir d'aquí, se'ls acompanya, mitjançant el contingut apropiat, a cadascuna de les fases del procés de compra i el seu perfil, fins a la transacció final.

I, posteriorment, se'ls fidelitza.

 

En definitiva, es tracta de convertir les visites dels clients en leads i que aquest lead acabi sent una venda. Entenem per llegir aquell client potencial, el primer pas de la venda, una oportunitat.

Chateando

Funcionalitats

OBTENCIÓ MATERIAL

Recull i classificació de material gràfic corporatiu (fotos, logos, vídeos,…).

PLA SOCIAL MEDIA

Disseny d'una estratègia de Xarxes Socials alineada amb la missió i la visió de l'empresa.

MONITORITZACIÓ

Monitorització i control de manera periòdica dels impactes de les accions a les xarxes socials per veure els resultats i saber si s'estan complint amb els objectius de l'estratègia.

OPTIMITZACIÓ DE LA XARXA/AUDITORIA SOCIAL MEDIA

Ajudarà a optimitzar el rendiment, analitzant diferents canals socials.

GESTIÓ D'UNA XARXA SOCIAL

S'administrarà el perfil/usuari a, almenys, una xarxa social.

PUBLICACIÓ DE POSTS SETMANALS

Es publicarà un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals a les teves xarxes socials.

bottom of page